Letecký benzínový dvouválcový motor s obsahem 120ccm s výkonem 10 koní při 7000o/min., volnoběžné otáčky 1600ot./min, váha motoru 2450g, nové zapalování IG-10 určené i pro 2čl. LiPo a Life provoz.
Boxer O.S. MAX GT120T vznikl spojením dvou osvědčených benzínových motorů O.S. MAX GT60. Poskytuje pilotům modelů konstruovaných pro 100-120 ccm motory vše, co potřebují – spolehlivost a odolnost, jednoduchý provoz a seřizování, vysokou účinnost a vysoký výkon. Konstruktéři O.S. MAX naplno využili přednosti bezvložkové konstrukce motoru zajišťující nižší hmotnost, lepší chlazení a vyjímečně účinné výfukové vyplachování. Okamžitá odezva plynu činí GT120T vynikající volbou pro 3D létání – pokud chcete výkon a hned, GT120T nezaváhá!
Nové elektronické zapalování IG-10 s napájením ze 4-6 čl. NiCd/NiMH nebo 2S LiPo/LiFe.
Na spodní straně klikové skříně montovaný karburátor Walbro HS-324A speciálně konstruovaný pro GT120.
Ojnice s jehlovými ložisky na obou koncích.
Šikmo uložené jiskřivé svíčky pro snadnější instalaci v omezeném prostoru motorového krytu.
Používá cenově dostupnou směs benzínu Natural s olejem pro dvoutakty míchanou v poměru 25-50:1 (dle typu oleje).
Úsporný provoz – 1000 ml nádrž vystačí na 12-13 minut akrobatického létání s rezervou (7-8 minut na plný plyn).
Připraven pro montáž expanzních tlumičů nebo laděných tlumičů výfuku.
Ušlechtilý hluboký zvuk benzínového dvoutaktu ideální pro makety a polomakety, vysoký výkon a rychlá odezva potřebná pro 3D akrobaty s rozpětím 2,5-2,6 m. Výborný pro vlečné modely.
Montážní otvory shodné s motory DA a DLE.
GT120T je dvoudobý benzínový motor konstruovaný pro modely letadel určené pro pohon motory 50-60 ccm. Je osazen dvoujehlovým karburátorem typu Walbro s membránovým čerpadlem a sytičem. V základní sestavě je dodáváno rovněž elektronické zapalování IG-10.