Letecký benzínový motor s obsahem 32,98ccm s výkonem 3,85 koně při 9000o/min., volnoběžné otáčky 1800ot./min, váha motoru 984g, váha výfuku 160g, váha zapalování 105g určené i pro 2čl. LiPo a Life provoz.
O.S. MAX GT33 poskytuje pilotům modelů konstruovaných pro 30 ccm motory vše, co potřebují – spolehlivost a odolnost, jednoduchý provoz a seřizování, vysokou účinnost a vysoký výkon. Konstruktéři O.S. MAX mu dali do vínku vyšší výkon a schopnost točit vrtule o větším průměru, než mají konkurenční motory této třídy, čímž z něj učinili volbu č. 1 pro piloty, kteří se nespokojí s kompromisy!
Nové elektronické zapalování IG-02 s napájením ze 4-5 čl. NiCd/NiMH nebo 2S LiPo/LiFe.
Na zadním víku montovaný karburátor Walbro WT1024.
Šikmo uložená jiskřivá svíčka pro snadnější instalaci v omezeném prostoru motorového krytu.
Používá cenově dostupnou směs benzínu Natural s olejem pro dvoutakty míchanou v poměru 25-50:1 (dle typu oleje).
Úsporný provoz – 350 ml nádrž vystačí na 13-14 minut akrobatického létání s rezervou 7-8 minut na plný plyn).
Expanzní tlumič E-5030 s účinným tlumením zvuku a se snadnou montáží uvnitř motorového krytu.
Ušlechtilý hluboký zvuk benzínového dvoutaktu ideální pro makety a polomakety, vysoký výkon a rychlá odezva potřebná pro akrobatické modely.
GT33 je dvoudobý benzínový motor konstruovaný pro modely letadel určené pro pohon motory 30-40 ccm. Je osazen dvoujehlovým karburátorem typu Walbro s membránovým čerpadlem a sytičem. V základní sestavě je dodáváno rovněž elektronické zapalování IG-02 a expanzní tlumič výfuku typu E-5030 vhodný pro skrytou instalaci uvnitř motorového krytu u maket.
Doporučené palivo: záběh 25:1 (25 dílů benzínu Natural na 1 díl oleje KLOTZ), normální provoz 50:1
Palivová nádrž (350-400 ml) a všechny hadičky musejí být typu určeného pro benzín.
Sada motoru obsahuje: motor GT33 s RC karburátorem Walbro, elektronické zapalování IG-02, jiskřivou svíčku CM-6, tlumič výfuku E-5030, návod k obsluze.