RC8B4 Team stavebnice

Kód zboží: AE80945 EAN: 0784695809451
Stavebnice špičkového závodního podvozku BUGGY v měřítku 1:8 určeného pro pohon spalovacím motorem.
  • Cena vč. DPH:16 999 Kč
  • Cena bez DPH:14 049 Kč
  • Původní cena:16 999 Kč
  • Dostupnost: Skladem (1 ks)
Množství:

Vlastnosti FACTORY TEAM BUGGY RC8B4

Nejrychlejší a také zatím nejlepší podvozek posledních dvou Mistroství Světa v rukách Davide Ongaro. To vše ve spojení ze spalovacím motorem OS MAX ONGARO ! Nerozlučná dvojka kterou může mít každý !

Inovativní geometrie přední části s bloky řízení se sníženým sklonem čepu umisťuje čep kola do středu přední pneumatiky, což zvyšuje stabilitu a konzistentní řízení v celém rozsahu řízení.

  • Ve spojení s novým širším čepem horního ramene zavěšení.

Nové převody jsou specifické pro přední a zadní část vozu.
  • Přední klec převodovka má úhel sklonu pastorku 3,5 stupně, který napřímí středový hnací hřídel pro zvýšení účinnosti hnacího ústrojí a snížení fázování a vibrací.
  • Zadní klec převodovky má úhel sklonu pastorku 0 stupňů a uprostřed umístěné uchycení výztuhy zadního podvozku.
  • Obě klece převodovky mají oproti RC8B3 větší velikost ložisek. Přechod na ložiska s přírubou 6x13x5 mm (z ložisek bez příruby 6x12x4 mm) vede k delší životnosti ložisek a ozubených kol.
  • Redukovaný hardware na víčku protiproudové tyče pro snadnější montáž a údržbu
  • Zvýšená pevnost v běžných oblastech únavy dílů; zejména v okolí ozubeného kola pastorku a vnějšího krytu

Nová konstrukce horního ramene předního zavěšení
  • Navrženo tak, aby vyhovovalo široké škále možností ohybu a tuhosti
  • Volitelné vložky budou k dispozici pro jemné doladění ohybu a tuhosti a budou se montovat na horní nebo spodní část ramene.
  • Obsahuje tvarovanou vložku "křídlo" pro zvýšení přítlaku na přední část ramene.
  • Používá vyměnitelné lisované pouzdro čepu závěsu pro snížení sklonů a zvýšení dynamiky odpružení

Nová konstrukce spodního ramene předního zavěšení
  • Navrženo tak, aby vyhovovalo široké škále možností ohybu a tuhosti. K dispozici budou volitelné vložky pro jemné doladění flexe a tuhosti.
  • Nové jednodílné táhlo protiproudové příčky se montuje do řady s protiproudovou příčkou pomocí čepu BHCS namísto čepu tlumiče pro zjednodušení montáže.
  • Volitelné vložky se montují na horní nebo spodní plochu ramene - závodníci si mohou vybrat!

Nová konstrukce zadního zavěšení
  • Navrženo tak, aby mělo optimální pružnost a tuhost bez vložky. Volitelné vložky však budou k dispozici pro jemné doladění.
  • Volitelné vložky budou k dispozici pro jemné vyladění flexibility a tuhosti a budou se montovat na horní nebo spodní část ramene.
  • Nová úhlová jednodílná spojka protiprokluzového ramene je namontována v řadě s protiprokluzovým ramenem pomocí čepu BHCS namísto čepu tlumiče pro zjednodušení montáže.

Nové uchycení zadního křídla má nastavitelné úhlové podložky křídla, výrazné zlepšení pevnosti, aerodynamický tvar a dodatečnou vůli pro nastavení polohy tlumičů
  • K dispozici jsou dvě varianty výšky křídla pro vyladění přítlaku zadní části vozu
  • Tři polohy úhlu křídla: 0, -2 a -4 stupně.
  • Vylepšená konstrukce také zajišťuje upevňovací matice křídla tak, aby se v držáku neprotáčely.
  • Čtyři držáky křídla se šroubují do zadní věže s přístupem ze zadní části buggy pro zjednodušení údržby.

Nové zadní křídlo má více svislých ploutví pro zvýšení stability v přímém směru, vyšší výšku zadního proutku pro zvýšení přítlaku, zvýšenou pevnost v různých oblastech pro snížení únavy z ohybu a důlky na zadní straně jako šablonu pro výřezy otvorů.
  • Součástí balení jsou dva knoflíky křídla pro další možnosti ladění: první je tradiční jednodílný plochý knoflík a druhý je vertikální stabilizační ploutev pro ještě větší stabilitu v přímém směru

Nová výztuha zadního podvozku má několik konstrukčních prvků a možností ohybu.
  • Zadní výztuha je namontována centrálně k převodovce, což snižuje únavu materiálu, centralizuje smykové síly a zlepšuje životnost dílů zadního hnacího ústrojí
  • Má tři různé možnosti ohybu podvozku s využitím dvou montážních otvorů podvozku.
  • 1. Použijte oba šrouby (nejtužší).
  • 2. Použijte jeden šroub, dlouhé umístění.
  • 3. Použijte jeden šroub, krátké umístění (nejpružnější).
  • Horní kloub výztuhy má dvě možnosti nastavení flexe u převodovky
  • 1. S přiloženými tvarovanými vložkami, které zabraňují kroucení a umožňují ohyb pouze podél středového čepu výztuhy.
  • 2. S volitelnou napínací kuličkou pro ohyb ve více stupních volnosti.
  • S vyjímatelnou vložkou pro přizpůsobení míry ohybu ve výztuze.

Nový zadní náboj s posunem +1 mm je vybaven symetrickou levou a pravou společnou konstrukcí s vložkami na výšku nápravy pro nastavitelné vyladění roll centra.
  • Standardní velikost použitého ložiska je 8x16x5 mm s přírubou, ale náboj stále akceptuje ložisko 15x21x4 mm pro možnosti ladění nápravy CVA.

Nová palivová nádrž s mnoha novými funkcemi
  • Nová stopa pro integraci s novou polohou zvonku řízení
  • Optimalizovaná kapacita palivové nádrže
  • Obsahuje ergonomicky navržený stahovák víka
  • Značky na horní polovině palivové nádrže jsou měřícími údaji pro rychlou kontrolu zbývajícího objemu paliva po jízdě
  • Zvýšená výška ochranného krytu proti stříkající vodě
  • Delší délka čepu víka vede k lepšímu uzavření a utěsnění mezi víkem a nádrží
  • Součástí balení jsou tři stohovatelné vložky pro úpravu objemu při závodech, na které se vztahují sankce

Vzhledem k probíhajícímu výzkumu a vývoji se fotografie nemusí shodovat s finální sadou. Vozidlo zobrazené na těchto stránkách je vybaveno položkami, které NEJSOU součástí stavebnice: motor, potrubí a hlavice, odpovídač, servořízení, přijímač, kola, pneumatiky. Vyžaduje se montáž a lakování.

Model neobsahuje: Serva: Plyn/Brzda a Řízení, Spalovací motor, Přijímač, RX-sada 5čl. NiMH nebo 2s Lipo, Gumy, Disky. Karoserie je nelakovaná.

QR kód
Nákupní košík

Košík je prázdný

Výrobci
Přihlášení zákazníka

RC modely letadel