To, co pro automobilovou dopravu představoval Ford T, pro sportovní letectví představuje Piper J-3 Cub. Samozřejmě je tu zásadní rozdíl: Mr. Ford říkával: "Ford T můžete mít v jakékoliv barvě, pokud je to černá.", zatímco motto Mr. Pipera bylo: "Piper Cub můžete mít v jakékoliv barvě, pokud je to žlutá." Od roku 1937 do vstupu USA do války se vyrobilo přes 3000 kusů J-3, s příchodem vojenských objednávek, pro něž bylo nutné žlutou zaměnit za olivovou, se tempo výroby zvýšilo na jeden L-4 Grasshoper (jak znělo armádní označení) každých 20 minut.
Sportovní polomaketa kategorie park-fly legendárního amerického hornoplošníku s podtitulem "Breezy Day Park-Flyer", který naznačuje, že s tímto "Pajpříkem" si zalétáte ještě ve chvílích, kdy vítr většinu ostatních park-flyerů již dávno "uzemní". Model je určen pro pohon stejnosměrným elektromotrem třídy "280" nebo odpovídajícím miniaturním "stříďáčkem".
Stavebnice v rozsypu obsahuje: laserem vyřezávané díly, příslušenství, drátový podvozek a kola, sadu obtisků, kvalitní stavební plán a obrázkový návod.